петък, 23 декември 2011 г.

Коледните тържества!

Не бях писал дълго време, защото все не ми оставаше такова от множеството тържества в работа. Може би вместо да ги описвам едно по едно, ще напиша за всяко съвсем в журналистичен стил, но да знаете, че всяко беше уникално, с уникална компания, в уникална атмосфера - единственото общо беше, че се ядеше и пиеше и имаше настроение и веселба!

26/11/2011. Първото беше коледното тържество на Отдела по информационни технологии (цялата ни сграда). Мястото беше подходящо, до вода Ето го мястото. С Иван се домъкнахме с влака, че беше най-удобно. Имаше скариди, пилешки шишчета, всякакви салати и сладолед. Отделно имаше въртележка и надуваем замък, фокусник, много пространство и етаж пълен с игри и билярд. Основният етаж беше с банкетни кръгли маси за по десетина човека. Идеята на тези тържества е една година да е "семейна" и за децата (беше тази), където има по-малко алкохол, през деня е има подходящи забавления. Чакам да видя тържеството за "възрастни" догодина, което е без деца, вечерно и може би по-подходящо за мен. Независимо от всичко си изкарахме чудесно!

Беседката в Алберт парк
9/12/2011. Първи опит за празничен обяд на тима. Бяхме се уговорили да се видим в петък  целия тим, защото Шри индийчето си заминаваше за Индия. Уви, на Фарид бащата влезе в болница и ние решихме да не пропускаме възможността и се видяхме без Фарид в парка. Купихме си ядене от университета и дойдохме на тази беседка:





15/12/2011 Обяд с другия ми екип. Тъй като основно ме бяха наели за един проект по сигурност, бях поканен от шефката на екипа - общо 4 човека да идем на обяд. Отидохме в една белгийска кръчма (е не бяха белгийци работниците). Много приятно изкарахме и там. Интересните неща бяха: сервитьорка, която тъкмо беше постъпила на работа, и да видиш екипа си в лична, а не професионална светлина. Пих черешова бира - много вкусна. Ето го менюто с напитките и менюто с ястията.

16/12/2011 Коледно парти на етажа. Това беше нещо като закуска, имаше огромна шоколадова торта. Там също прочетоха успехите на екипа, дадоха ми сертификата (описан в друг постинг), и имаше таен дядо Коледа. Аз получих една шапка (то се разбра кой ми я е подарил де - моята най-добра приятелка там Ирина от Беларус). Ето и една групова снимка:
от ляво: Самюел, Шейхан, Прити, Стив, Рик, Исмаел, Хуйджуан, Арчна и аз

16/12/2011 Продължението. Прилично развеселени си направихме коледно парти вече само на нашата част на отдела - всички под шефа на Фарид (тоест 2 екипа + няколко човека от други екипи). Отидохме в друга кръчма с 3 коли и определено си изкарахме супер. Фарид ми седя в скута (не казвайте на бременната му жена), а Самюел ми направи предложение (не казвайте на Иван). Шоуто наистина беше пълно. Вижте сами:
Фарид ми седи в скута (вече на градус)
Фарид се опитва да ме близне


Ок, тези всички чаши пред мен не са мои

Самюел ми предлага, пръстенът обаче се оказа сребърен и му го върнах.

22/11/2011. Последното парти в предпоследния работен ден на годината го изпуснах, защото се видях с един американец от български произход в университета. Ще видим - може да пиша по-нататък и за него. Иначе с екипа излязохме на кафе.

Никога не съм очаквал, че ще се забавлявам толкова в работа! Да са живи и здрави колегите ми и да повторя: живея в Нова Зеландия!

Няма коментари:

Публикуване на коментар