събота, 31 декември 2011 г.

Три неща дето не се развиха както ми се искаше

Уви - setbacks винаги има в този живот. И за трите не се надявах много и се чудя дали искам да продължа да ги искам и търся. Времето ще покаже, но засега ще чакам.

1. Отказаха ми от САЩ да ме включат в програмата доверен пътешественик, където можеш да минаваш през границата на автоматизирана будка само с биометрия и сканиране на паспорт. Причината е миналите ми имиграционни провинения в САЩ. Погрешно са написали, че са от 2006та (а те са от 2003та). Даден ми е адрес на омбудсмана на Гранична служба да обжалвам ако искам. Дали си заслужава да се занимая? Или да пиша до мойта представителка в Конгреса, Деби Васерман-Шулц - все пак е изборна година и ще ми вземат питането присърце.

2. Отказаха ми да ме запишат за следдипломна квалификация по компютърни науки. Причината е, че според тях имам нужда да държа 4 класа от бакалавърката им програма, които да ме "подготвят" за следдипломната квалификация. Което ще рече, че ако искам да направя всичко ще трябва да държа 12 класа - това си е сериозно натоварване като се има предвид работата - а определено искам да наблегна на нея повече. Все пак сега е лятна ваканция и класовете почват след март месец - дотогава ще видя как се развиват нещата и дали да почна да се занимавам.

3. Не покривам условията за Justice of the Peace (това, което в САЩ наричат Notary Public), но тук е с разширени функции, защото освен да изповядва клетвени декларации, да заверява подписи и копия на документи, понякога може да се явява в съда и да отсъжда по маловажни нарушения на шофьори. Основното условие, което не покривам е две препоръки за доброволна работа в обществени организации в Нова Зеландия. Тук доброволчеството се тачи много. Има няколко организации, които са ми интересни, но отново се свежда до липсата на време. Това би помогнало за разширяване на мрежата от социални контакти, но както започнах - времето ще покаже.


Няма коментари:

Публикуване на коментар