четвъртък, 23 юни 2011 г.

Обзавеждането продължава

Бяхме си поръчали конвекторен радиатор, микровълнова и бюро. Отделно мултифункционален принтер. Идеята е, че като нямаме кола да ни ги доставят вкъщи. Доставката на "обзавеждането" беше $6, а на принтера - безплатно. Дотук идеално. Бях получил и емайл с тракинг номер за обзавеждането, който за мое голямо учудване беше на пощите. От САЩ съм свикнал по пощите да се движат много неща като кредитни карти и малки пакети, но пък чак мебел (за тях FedEx или UPS). Е в Нова Зеландия не бяха точно с пощата, а с куриерската им услуга CourierPost, която отговаря на българския Булпост. Знаех и кой ден ще ги доставят и чаках търпеливо вкъщи. След като обядвахме вчера реших да проверя дали има някакви новини и се оказа, че са били на адреса около час преди това и не са могли да влязат - нарочно бях написал инструкция да звъннат като са тук, но уви, никой не си беше направил труда. Обадих се веднага и се оказа, че автоматично ще се опитат да доставят пак в събота - не мога да чакам толкова, а и щом не са звъннали веднъж, каква е гаранцията че ще звъннат втори път. Казах им, че искам да си го взема от пощата - около 600 м от нас (бедна ми е фантазията какво ме е чакало. Ако знаех, щях да си ги купя от магазина и да ги влача 1100 м, да си спестя $6 и допълнително още $10, защото се оказа в момента, че бюрото вече е намалено).

Отидох до пощата следващия ден да си взема нещата - дадох тракинг номера и ми връчиха конвекторния радиатор. Чудесно, казах, ама къде са другите неща към този тракинг номер - нямало други. Домъкнах се до вкъщи и пак проверих емайла - 1 тракинг номер, логнах се на сайта - 3 тракинг номера: по един за всяко нещо. Пак обаждане, пак пренасочване, на следващия ден си ги взехме. Вече ще знам какво ме чака, ако поръчвам онлайн.

За принтера бях написал инструкция да звъннат на домофона (научих си кода и как се борави с него) или на телефона ми. Дойде с DHL и звъннаха - бях много щастлив. Вече сме що-годе обзаведени.
'

Няма коментари:

Публикуване на коментар