сряда, 5 октомври 2011 г.

Безпочвено обвинение (2)

Да напиша малко какво се случва, че ми извадиха душата роднините. Иван се беше притеснил повече, аз не чак толкова, защото както вече сте видяли отношението ми е разрешаване на проблемите (или минимизиране на риска), според случая. Писах емайл на наемодателката и тя ми каза да се обърна към управителя на сградата (същият е, който ми е подписал обвинението и същият на който се бях оплакал от гамените от блока). Той пък не си вдигаше телефона и неговата фирма-работодател ми казаха, че е на погребение. Ходих сутринта и до офиса на сградата, който се занимава с административни неща и показах копие от обвинението - девойката ми каза да не се притеснявам въобще. Направих същото и привечер след работа - имаше някакъв младеж на смяна, който ми каза същото.

Посъветвах се с колеги новозеландци (кивита) от работа и те ме успокоиха и ми препоръчаха като говоря с управителя да поискам второ мнение от друго куче - хахахаха. Значи планът за действие е: в най-добрия случай - просто да ми вземат думата и примерно да подпиша клетвена декларация, че обвинението не е вярно. Друга възможност е за второ куче да подуши. Трето е да викна полицията и тя да провери и най-крайното е да си направим кръвни проби или да наемем адвокат. Последното ще стане при второ подобно обвинение, ако се стигне до там.

Би могло хората живяли преди да са употребявали и да е останала някаква миризма - това ще се установи скоро надявам се. Наемодателят е длъжен да оправи подобно нещо за негова сметка. Надявам се искрено да е недоразумение, защото отнема енергия и носи отрицателни емоции. Ще пиша като имам някакво разрешение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар