неделя, 9 октомври 2011 г.

Безпочвено обвинение (последна) + карти за достъп до блока

Да приключа с тази тема: всичко е наред. Говорих с управителя на сградата, който ми обясни как всъщност се е получило - кучето е обучено да седне като надуши нещо. Той си записа нещо и каза въобще да не се притеснявам. Не пожела да види нито документите ми за самоличност, нито поиска да дойде да ми види апартамента. С това сагата се прилкючва.

Сега ще напиша кратко писмо на наемодателката да я уведомя за резултатите както и да спомена за изтичащите ни карти за достъп до сградата. Това са карти с магнитна лента, с които влизаме в сградата, в асаньора, във фитнеса. Доколото разбрах ще изтекат в средата или края на ноември и трябва да се подновят. За мое учудване като ходих до офиса ми казаха, че не могат да ми разчетат картата, но ако работи да продължа да я ползвам. След като изтече, обаче, ще се наложи да се бръкнем с по $21 за нови карти. И това ще спомена на наемодателката, защото тя после ще ги иска новите карти - ще се опитам да я убедя да ги плати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар