понеделник, 3 октомври 2011 г.

Безпочвено обвинение

Прибирам се днес от работа сериозно навалян от дъжд, който продължава втори ден (поне е топъл) и бях неприятно изненадан от един официален фиш за нарушение на правилата на блока. Ние??? Дето може би най-големия ни проблем е когато пералнята центрофугира, но и това се случва в прилично време. И то какво обвинение само! Наличие на наркотици в апартамента ни установено от обучено куче. Направо не е истина.

Това ми напомни на друго безпочвено обвинение в тази държава, за което писах в началото на юни, когато от отдела за киберпрестъпност казаха на Скайп да ми закрият новозеландския номер. Отново без каквото и да било основание. Трябва ли да споменавам, че в нашия апартамент нито са влизали, нито са произвеждани, нито са употребявани наркотици. "Обученото" куче е минало в петък в 10:35 сутринта според фиша, когато Иван си е бил вкъщи. Не вярвам да е пропуснал да сподели с мен какво е правил по това време, за да събуди подозрение у кучето.

Утре сутринта ще ходя да се разправям с мениджъра на блока. Само ми се отваря работа. Бях чел разлепени листове до асансьорите, че са почнали да правят такива проверки. Подозирам, че са го направили това с цел да разберат кой живее в апартамента, защото имат проблем с много наематели, а не знаят кой е собственик и на кой да се оплачат. Много е вероятно да ми поискат договора за наем и лични данни. Писах и до девойката от агенцията, чрез която наехме апартамента да я информирам и да я помоля за съвет. Важно е бързо да се оправи подобно недоразумение, че току-виж се хлопнали сума врати. Че съм възмутен е меко казано. Но сега трябва да се концентрирам върху решението.

Няма коментари:

Публикуване на коментар