събота, 9 юли 2011 г.

РАБОТА!

Какво да кажа - май ваканцията ще свърши. И то скоро. Още в четвъртък ми се обадиха да ми кажат, че мислят да ме вземат на работа, но не като Test Engineer, а като Graduate Test Engineer. Разликата, че първото е с опита, който на тях им трябва (повече тестване под натоварване, малко повече програмиране), а аз не отговарям точно на него. Второто, което ми предложиха е подобна роля, но с по-малко опит. Като ми казаха за заплатата ми се сви сърцето - определено ми надминаха очакванията. Съгласих се веднага. Дори беше интересно, че Фарид докато говореше с мен се опита да се презастрахова - един вид: "Да не би да решиш, че са ти малко парите и да хукнеш да си търсиш друга работа след 3-4 месеца". Ами, определено няма да направя това. За мен е важно да се внедря, да се докажа, да науча повече неща и да получа добри отзиви и бъдещи референции от Университета. Оттам насетне всичко ще си се нареди както трябва.

Досега мълчах, защото все още не можех да повярвам. Знам, че са пратили запитвания към шефката ми в САЩ и бившия ми ръководител отдел в САП Лабс. Днес, обаче получих по пощата един дебел пакет - съвсем официален договор, подписан от служителка в Човешки ресурси. Трябва и аз да го подпиша, да попълня малко формуляри къде да се превежда заплатата (ще плащат на всеки 2 седмици), декларация за данъчен номер (добре че вече го имам), Kiwisaver (за него ще пиша друг път), и колективни условия според законите и синдикални договорки - мога да се присъединя към 2 профсъюза. Никога не съм бил член, но просто ще разгледам условията. Отделно има и пенсионна схема на университета. Едно от по-веселите неща: на служителите се осигурява безплатно кафе, чай, мляко и захар :) Точно тези неща, които обичам! Ми това е, в понеделник ще нося попълнените формуляри в пощата да ги пратя и от другия понеделник да се задействам.

4 коментара: