четвъртък, 14 юли 2011 г.

Курсовете по английски на партнер-а

Да внеса малко яснота, че почнаха да ме питат хората какво става с Иван. Че нещо не си е писал блога, та да напиша два реда от негово име. Ще почна отзад напред. Притеснява се, защото утре е на писмен тест и интервю за ниво в Окландския технологичен университет (http://www.aut.ac.nz). Чете тук една книга и се мъчи като грешен дявол със сума ти нови думи. Отделно си прокарахме сателитна телевизия (то кабелна няма) и сега си гледа любимите готварски предавания (още го чакам да ми наготви нещо от тях), научнопопулярни предавания за вселената и такива за животни.

Малко нещата с неговия английски не се развиха както очаквахме и това води до допълнителни притеснения. Миналата седмица му се обадиха да му кажат, че в Манукау технологичния институт няма толкова напреднала група като за него и казаха, че ще му върнат парите. Тъй като началото на семестъра е 18 юли за всички учебни заведения, нямаше много време и веднага подадохме за Окландския ТУ. Ходихме да дадем снимка и копие от паспорт и виза, за да го запишат като местен студент (за по-малко пари), както и копие от ИЕЛТСа и зачакахме. В уебсайта им миналата седмица се промени статуса, че разглеждат документите, но ни кост, ни вест че е приет или на какво ниво. Той си беше избрал 3 програми, за които прецени, че ще са му полезни. Чак във вторник получихме писмо вкъщи (тук доста неща си вървят нормално по пощата за разлика от САЩ, където все повече неща се правят по емайл), в което го уведомяват да се яви в утре в петък в 13 ч. на писмен изпит, и малко след него на интервю. Той се притеснява доста, а и от това, че пише в писмото, че резултатите ще са готови след 1-2 седмици. Все пак началото на семестъра е този понеделник, кога ще го оценят, кога ще се запише и кога ще плати. Аз го успокоявам. Ще съм с него утре на изпита да разпитам за тези въпроси, поне да се внесе малко яснота. Отделно ще се ходи на пазар и на първата му подстрижка (аз вече си направих сам две, ама нали съм лесен).

Според мен всичко си е наред. Утре ми е втората среща с ментора и трябва да пиша домашно :) Тоест да си оправя резюмето. Айде, малко остана да почна работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар